keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Kuka minä olen?

meikäläine
Vaikka tää blogi onkin pääasiassa kauneusblogi, halusin tehdä pienen postauksen, jossa kerron myös itsestäni, saatte tekin sitten hieman kuvaa siitä, kuka täällä ruudun toisen puolen oikein on.
Eli mä olen Jenica, muutin Tampereelle mun poikaystävän kanssa helmikuussa. Mä muutin pienestä kaupungista nimeltänsä Mänttä-Vilppula, jossa asuin koko ikäni ja kävin kouluni siellä. Valmistuin nyt viime lauantaina lukiosta ja sain vihdoin vetää ton kivan valkolakin päähäni. Mun poikaystävä on puolestaan kotoisin Hangosta, eli me eleltiin melkein puolitoista vuotta kaukosuhteessa. Meillä on täällä kotona häärimässä ihana pieni kissa, Jessi, hän on huomenna 6kk<3 Tulevaisuudesta koulutuksen suhteen ei ole mitään hajua, mitään omaa alaa ei ole tahtonut oikein löytyä, mutta ehkä vielä välivuoden aikana se oma kiinnostuksen kohde löytyisi lopultakin. Tällä hetkellä mä olen töissä telemarkkinoinnin parissa täällä Tampereella, oon tykännyt olla töissä siellä aivan hirmuisesti. Puhelinmyynnillä on tosi kurja maine, mutta oikean firman löydettyä se on tosi mukavaa ja rentoa + aika menee kuin siivillä.
Mä olen nykyään entistä enemmän vain kiinnostuneempi kaikesta kauneuteen liittyvästä. Tällä hetkellä mun yks suurimpia haaveita on mennä rakennekynsikoulutuksiin, mutta ne on niin kauhean hintavia, että ajankohtaa pitää miettiä tosi tarkoin. Haluaisin alkaa tekemään siis kynsiä täällä kotona niin itselleni kuin asiakkaillekkin, sekä omaksi iloksi, että lisätienestiksikin. Toki haluaisin myös käydä jonkun meikkikoulutuksen, oon nimittäin vielä aika rähmäkäpälä meikkaamisen suhteen, vaikka intoa piisaakin aivan mahdottomasti.
Toivottavasti tää vähä valotti teitä siitä, kuka täällä oikein kirjoittelee!

4 kommenttia:

  1. Onnittelut valkolakista! Itse valmistuin vuosi sitten ja pidin sen jälkeen välivuoden, koska oma ala oli täysin hakusessa. Koko vuosi on mennyt sitä pähkäillessä, nyt alan ehkä jo olla melko varma mihin haluaisin kouluun. On se hankalaa päättää mihin haluaa, toivottavasti löydät oman alasi vuoden aikana :) Oot muuten hirmu nätti! Tykästyin muutenkin sun blogiin, jään lukijaksi :)

    Teillä on muuten kivan niminen kissa (ehkä sama kuin lempinimeni xD)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo välivuosi on siitä hyvä et on vielä aikaa pähkäillä et mikä oikeasti kiinnostaa + saa sit rauhassa lukea pääsykokeisii ku ei oo kirjotuksia tai muita vastaavia alla:) Kiitos sulle paljon<3

      Poista
  2. Oi, kiva blogi sulla ja mielenkiintoisia juttuja joten mun oli liityttävä lukijaks :) Ja onnittelut valkolakista minultakin! :) Hieno saavutus.

    Mukavia kesäpäiviä toivotellen...

    http://pinksunsparkle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Toivotan sulle myös ihania kesäpäiviä:)

      Poista