keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Ensimmäinen itse ostettu huulipuna!

Mitä mä meninkään tänää löytämään... Tän päivän kauppojen kiertely päättyi Kicksiin, johon olin jo koko päivän himoinnut. Mun iloks huomasin, että meneillään olin aika törkeen hyvät alennukset, joten mukaan oli pakko tottakai jotain ottaa. Menin The makeup storen pisteelle ja löysin huulipunat, -50% alennuksessa. Kokeilin siinä kaiken maailman värejä, kunnes mä löysin sen parhaimman.
makeup lipss
Unohdin suukottelun jälkeen parannella huulipunaa, joten siksi ylähuulilta on lähtenyt hieman väriä, anteeksi siis siitä. 
Valitsin siis sävyksi mattapintaisen redelicious värin, joka on aivan mahtava. Niinkun näkyy, väripigmenttiä on todella kivasti. Nämä makeup storen huulipunat sisältää avokadoöljyä ja sheavoita, joten näiden on siis tarkoitus pehmentää huulia ja pehmeältä kyllä tuntuukin, ei niinkun joidenkin huulipunien kohdalla alkaa päivän mittaan tuntua siltä, että huulet alkaa "rupistua" jos ymmärrätte mitä mä tällä tarkoitan :-D Mä levitin tätä suoraan puikosta ja tämä puna levittyy hyvin ja tasaisesti. Suosittelen lämpimästi jokaisen, jonka lähistöllä Kicks sijaitsee mennä nopeasti tsekkaamaan noi alet, tääkin oli siis sen -50% alennuksessa ja maksoi alennuksen jälkeen vaan vaivaiset 9,50euroa.

4 kommenttia:

  1. Ihan huippu sävy! Make Up Storella on muutenkin niin ihania sävyjä, itseltä löytyy vähän saman tyylinen kuin tuo :) Niissä on niin ihanasti pigmenttiä että saa kirkkaan värin! Kiva blogi muutenkin sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Pitää varmaan hamstraa näitä useassa eri sävyssä ;D Kiitos!

      Poista
  2. Tuo väri on niin ihana ja kesäinen sekä ilmeisen kestävä, kun pysyy suutelunkin jälkeen noin hyvin huulilla. Kiitos vinkistä! Täytyy suunnistaa Kicksin alennusmyynteihin etsimään muitakin tuotteita, mitä nyt meidän Kicksissa sitten onkaan alennuksessa. :)

    VastaaPoista