tiistai 2. kesäkuuta 2015

Hiusöljyt

Yksi tärkeimmistä hiustuotteista on minulle hiusöljyt. Itse käytän hiusöljyä kahdella tavalla. Sekä suihkussa ennen shamppoon laittoa, että hiusten viimeistelyyn laittamalla latvoihin hieman öljyä, jolloin hiukset saavat luonnollista kiiltoa. Kun laitat siis ennen shamppoota suihkussa, öljy ravitsee hiuksia ja näin hiuksista tulee mielestäni huomattavasti paremman kuntoiset. :) Toki pitää öljyä käyttäessä muistaa se, että vähempi parempi. Jos hiusöljyä siis laittaa liiakseen hiuksiin, lopputulos on hyvin rasvaisen näköinen.
öljyt elvital lanza
Itselläni on tällä hetkellä käytössä kaksi eri hiusöljyä. Varmasti tunnetumpi on tuo Lorealin elvital hiusöljy. Mulla on nimenomaa värjätyille hiuksille tarkoitettu hiusöljy, joka on mulle tärkeää, koska hiuksiani on värjätty useaan kertaan ja on sen takia haurastunut melkoisen paljon. Lisäksi mulle on hieman hintavampi ja laadukkaampi Lanzan hiusöljy. Laadukkaampi tämä on siinä mielessä, että tämä tuote korjaa tehokkaasti hiusten vaurioita, tämä suojaa UV-säteilyltä ja lisäksi suojaa myös kosteudelta, eli kun tätä käytät, hiukset eivät mene niin helposti pörröön päivän aikana. Tätä suosittelen enemmän heille, jotka käsittelevät hiuksiaan lämmöllä suoristaen, kuivaten tai kihartaen, tämä on nimenomaa suunniteltu suojaamaan käsiteltyjä hiuksia. :) Lanzaa on myynnissä ainakin bangerheadilla.

3 kommenttia:

  1. Lanzaa saa myös kampaamoista eri puolilta maan! :) Mulla itsellä on Morrocanoilin hiusöljy ja oon tykännyt siitä tosi paljon. Myöskin Wellan hiusöljyt ovat hyviä. Seuraavaksi tekisi mieli kokeilla Balmainin hiusöljyä, sillä se purkki on niin kaunis. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei joo! Mä käyn niin harvoin kampaajalla joten en tiennyt tota ;D Yllättävän muuten yleistä on et kauniin purkin takia ostetaan tuotteita, mä teen sitä ihan samaa :D

      Poista
  2. toi lorealin hiusöljy on ihan ykkönen!

    https://more-than-we.blogspot.com/


    VastaaPoista